Klienditeenindus

Tellimine ja maksmine

• Valige soovitud kaup ja lisage see ostukorvi, klõpsates nupul „Osta”. Kui klõpsate nupul „Ostukorv”, siis saate vormistada tellimuse, muuta tellitud kauba kogust või korvist tooteid eemaldada.
• Täitke tellimuse vormistamise lehel nõutud väljad ja klõpsake nupul „Kinnita tellimus”.
• Pärast tellimuse vormistamist saadetakse teie e-posti aadressile automaatselt ettemaksuarve.
• Ostu eest saab tasuda pangaülekande või krediitkaardiga. Kui ettemaksuarve on tasutud, loetakse ost sooritatuks.

Tarneaeg ja transport

• Peale arve tasumist saadetakse teile e-postiga kinnitus, et kaup on tarnimiseks valmis. Kirjas on märgitud ka aeg, mil tellitud kaup toimetatakse teie poolt määratud kohta.
Kauba kättetoimetamine: Pakume teile koostöös transpordiettevõtetega VENIPAK ja OMNIVA kiiret ja mugavat teenust kauba transportimiseks „uksest ukseni” kõikjal Eestis, Lätis või Leedus. Kauba kättetoimetamise maksumus Eestis on alates 4.99 eurot. Kui valite teenuse „Tulen ise järele”, on võimalik kaubale pärast arve tasumist ise meie lattu järele tulla. Kauba kättesaamiseks tuleb esitada isikuttõendav dokument ja makse laekumist kinnitava kirja koopia. Kauba saab kätte tööpäeviti kell 9:00–17:00 aadressil Paemurru 6, Maardu 74114, Eesti.
• Kõik saadetised toimetatakse kliendile tema määratud kohta 48 tunni jooksul alates ostetud kauba eest tehtud ülekande laekumisest.

Raha tagasi garantii

• Kui ostetud kaup teile mingil põhjusel ei sobi, siis on teil võimalus toode tagastada 14 päeva jooksul ning te saate 100% tasutud summast tagasi (postikulu ei hüvitata).
• Ostetud kauba tagastamise soov saatke e-kirjaga aadressile See e-posti aadress on kaitstud spämmirobotide vastu. E-posti aadressi nägemiseks peab olema JavaSkripti kasutamine olema lubatud. , näidates seejuures ära tagastatava toote nime, tellimuse numbri ja arveldusarve numbri, kuhu raha tagastada.
• Tagastatud kauba eest kantakse raha ostja arvele 30 päeva jooksul pärast kauba tagastamist.
• Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ja peab olema originaalpakendis.

Tootegarantii

Kõigile STEP2 toodetele kehtib 3aastane garantiiaeg. Garantiitunnistuseks on teie e-posti aadressile saadetud arve.

Korduma kippuvad küsimused:

Kas minu valitud toode on laos olemas? - Enamus meie veebilehel olevatest toodetest on Eestis laos olemas. Kui valitud toodet laos ei ole, siis ei lase programm teil tellimust kinnitada. Sel juhul saate valida sarnase toote või võtta meiega ühendust, et tellida soovitud toode  tootjalt.
Kui kaua pean laost lõppenud toodet ootama? - Toote tootjalt tellitud kaup tarnitakse 8–12 nädala jooksul.
Mida teha, kui tootel on puudusi? - Pärast toote kättesaamist teatage meile tekkinud probleemist 48 tunni jooksul e-kirjaga aadressil See e-posti aadress on kaitstud spämmirobotide vastu. E-posti aadressi nägemiseks peab olema JavaSkripti kasutamine olema lubatud. . Ülejäänu eest hoolitseme juba meie.